Zanussi ZEV 6646 XBA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZEV 6646 XBA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

G 28-09-2017

TIPTOETSEN WORDEN HEEL HEET, LEVENSGEVAARLIJK

Geschreven voor: Zanussi ZEV 6646 XBA

De Tiptoetsen worden heel heet. Als je 1 tot 4 pannen op het fornuis hebt staan, worden de tiptoetsen heel heet. Je kunt ze niet meer aanraken om je kookzones lager te zetten of uit te zetten!!
Echt Levensgevaarlijk!!!!
Zeer slechte service vanuit de consumentenbelangen van Zanussi, die zeggen dat dit normaal is!!!!
Ik heb al 3 keer eerder van andere merken een keramische kookplaat gehad, maar nog nooit dat de tiptoetsen heet werden tijdens het koken!!!

Minpunten

• TIPTOETSEN WORDEN HEEL HEET
  • tiptoetsen zijn overgevoelig

Officiele reactie van Zanussi 29-09-2017

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u een klacht heeft over uw Zanussi kookplaat. Wij ontvangen graag meer gegevens zoals uw adres en apparaatgegevens zodat wij dit kunnen uitzoeken. U kunt de gevraagde gegevens mailen naar consumercare@electrolux.nl